Повернення чи обмін у тому випадку, якщо товар не підійшов

Якщо товар вам з якоїсь причини не підійшов, у вас є такі можливості:

  • повернути його протягом 14 днів;
  • обміняти його на інший протягом 14 днів.

Повернення товару

У разі, якщо з якихось причин товар вам не підійшов, ви зможете повернути його протягом 14 днів з моменту придбання. Повернення товару провадиться на підставі Закону України «Про захист прав споживачів».

Для повернення товару безпосередньо в магазин необхідно виконати такі дії:

  • ви повинні зателефонувати нам та попередити, що ви плануєте повернути товар;
  • написати заяву на повернення (від руки);
  • надати чек, отриманий при купівлі;
  • надати товар у належному стані (без пошкоджень та слідів монтажу та використання та зі збереженою упаковкою).

Товар, що знаходився у використанні та/або не зберіг свої властивості, поверненню не підлягає (за винятком гарантійних випадків).

При поверненні товару транспортною компанією необхідно зателефонувати нам та попередити, що ви збираєтеся повернути товар та погодити контактні дані для повернення. Вимоги до товару залишаються такими ж, як при поверненні товару безпосередньо до магазину.

Після перевірки стану товару вам буде повернуто кошти.

З умовами повернення або ремонту товару у разі гарантійного випадку ви можете ознайомитись у розділі гарантія.

Повернення товару по гарантії

Щоб повернути товар за гарантією, потрібно виконати такі дії:

  • зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтеся привезти товар для повернення за гарантією;
  • ознайомитися з гарантійним талоном, у якому вказано правила та політика виробника (імпортера), щодо гарантії;
  • звернутися до сервісного центру виробника (імпортера) для підтвердження факту заводського браку та відсутності можливості відремонтувати товар;
  • написати заяву на повернення коштів або на гарантійну заміну від руки (можете завантажити шаблон заяви для повернення товару у належному та неналежному стані, а також відповідний зразок для належного чи неналежного стану товару);
  • надати чек із нашого магазину, отриманий при покупці; принести гарантійний талон; надати акт від сервісного центру виробника (імпортера), у якому зазначено, що товар підлягає обміну за гарантією.